silver jeans.


sølv og sorte jeans fra monki

size: x small.

bid starting at 50 kr.

13 kommentarer

Filed under clothing

13 responses to “silver jeans.

  1. Line

    Jeg byder 180 kr. 🙂

  2. tusind tak for bud.
    jeg lukker annoncen imorgen d. 15 november kl. 18, og hvis ingen har budt over, så er det din 🙂

    KH Trine

  3. Line

    Hey igen – det er super fedt!
    Men jeg er en kegle! troede jeg havde flere penge end jeg har 😦 Bliver desværre nødt til at trække buddet tilbage (Undskyld!!)

  4. nenne

    jeg byder 50,- Hvornår lukkes annoncen- det er til en gave nemlig 😉

  5. Nenne

    Hej Trine!
    Tænker om du har set mit bud?;) KH

  6. michelle

    jeg vil gerne byde 70 kr 🙂

  7. Simone

    Hej Trine!
    Sikke et par fede bukser 🙂 Hvad skal jeg byde for at de bliver mine?:-) Og kan vi evt mødes i KBH, hvis du bor i nærheden, istedet for fragt?:-)

  8. Nenne

    Jeg håber at annoncen bliver set snart, for har ventet på svar siden jeg har budt første gang!

  9. Helena

    Jeg byder gerne 110 kr!

  10. Handan

    Er de solgt?

Skriv et svar

