vila sequin top.

SIZE: SMALL

bid starting at 79.

SOLGT

26 kommentarer

Filed under clothing

26 responses to “vila sequin top.

  1. Trine

    Jeg vil gerne byde 80,-

    //trine

  2. tusind tak for bud – lukker annoncen imorgen kl. 20.00

  3. Cecilie

    annoncen lukker 20.00 ikke?

  4. Trine

    Ja lige præcis. Så kl 20.00 burde den netop lukkes ned så mit bud kl 19.56 er det sidste.
    Uanset hvad er jeg villig til at give byde meget mere hvis det er nødvendigt;)
    Har søgt denne top siden vila havde den i forretningerne.

  5. Cecilie

    Jeg tænkte ellers at 20.00 var inkl.?
    Har også søgt efter denne top i utrolig lang tid.

  6. Trine

    På rigtige auktionsider ebay osv. Lukker den ned på sekundet på tidspunktet og man kan vel også kalde dette en slags auktion – hvertfald til sidst. Uanset hvad så tak for kampen (;

    //trine

  7. Cecilie

    Det er så i orden – jeg giver mig 😉 selv tak.

  8. Trine

    Hi trine.
    Ville du lukke annoncen eller kører den videre eller hvordan. Ved du sikkert har travlt med den forestående modeuge, ville bare lige vide besked 😉

    //trine

  9. Julie

    ej, det er self. heller ikke fair jeg byder efter luk. Men kommer der muligvis flere trøjer i denne stil?

  10. Cecilie

    Mit bud viste sig at være det gældende. Jeg har købt trøjen – sorry tøser.
    🙂

  11. Trine

    Tillykke 😉
    Men det er godt nok dårlig stil af trine. At du ikke ligger den åbent ud her. Og ikke er en fair sælger og forklarer at sluttid osv egentlig ikke gælder. Skidt skidt stil siger jeg bare.

Skriv et svar

