H&M trend dress.

green dress from trend.

SIZE: 38

bid starting at 99 dkk.

SOLGT

28 kommentarer

Filed under clothing

28 responses to “H&M trend dress.

  1. Henriette Linck

    jeg byder 99 🙂

  2. Mathilde Melchior

    jeg byder gerne 150 🙂

  3. Ida Fuglsang Møller

    Jeg byder 160 🙂

  4. Mathilde Melchior

    jeg byder gerne 170 så 🙂

  5. Emma Sehested

    Jeg byder 180 (:

  6. Mathilde Melchior

    byder 200 🙂

  7. tusind tak for jeres bud.
    lukker annoncen imorgen kl. 20.00 🙂
    /t

  8. Lea Emilie

    jeg byder 225 kr

  9. Mathilde Melchior

    så byder jeg gerne 234 kr

  10. Kirstine

    Er det inklusiv porto? For så byder jeg 250

  11. nej det er pp altid 🙂
    /trine

  12. Karoline Neel

    Byder 300 🙂

  13. Lea Emilie

    jeg byder 325
    /lea

  14. Henriette Linck

    370 🙂

  15. Henriette

    405 pp (:

  16. Emma

    450 dkk 🙂
    Är den här budgivningen slut?

  17. Henriette Linck

    455 (:

Skriv et svar

